Josep Pla o l’escriptura del temps (Online)
Josep Pla o l’escriptura del temps
Quan es compleixen seixanta anys de la publicació d’El quadern gris, primer volum de les seves Obres completes, proposem una relectura de Josep Pla en el segle XXI que vagi més enllà de les habituals valoracions que s’han fet entorn de la seva figura i de la seva producció literària. A més de ser, segons Gabriel Ferrater, el primer gran prosador en català que no venia de la poesia, el seu testimoniatge sobre la història del segle XX és un dels més valuosos i complexos de què disposem per seguir intentant entendre el nostre passat. Diversos especialistes i estudiosos ens donaran claus per aproximar-nos a l’època, l’estil, les influències i la intimitat d’un escriptor que no ha deixat d’interessar els lectors de totes les generacions.
Presencial/Online. Totes dues modalitats permeten l'accés als vídeos de les sessions (en directe i en diferit) fins al 19 de maig de 2026. Informació pràctica sobre els cursos 2025-2026.
General: 75 €
Amb descompte*: 60 €
*Estudiants, pensionistes, desocupats/des, més grans de 65 anys i amics/gues del CCCB.
Les persones que puguin gaudir d'un descompte, hauran de presentar el document que l'acrediti el primer dia del curs, en el cas de la modalitat presencial, o enviar una còpia del document a info@instituthumanitats.org abans de l'inici del curs, en el cas de la modalitat online.
Un cop t'hagis matriculat, et pots registrar al web per accedir als vídeos. Informació sobre com registrar-t'hi.
Crèdits
Ponents
L’Institut d’Humanitats es reserva el dret de canviar qualsevol aspecte particular de la programació si les circumstàncies l’hi obliguen.


