Novel·la i música (Presencial)
Novel·la i música
L'art de la novel·la
Enguany, en el curs dedicat a l’art de la novel·la, explorem el fascinant tractament que s’ha donat en la ficció a la música, tant en autors clàssics com E.T.A. Hoffmann o Tolstoi com en autores contemporànies com Elfriede Jelinek o Belén Gopegui. Beethoven, Schubert, Glenn Gould, el jazz o el rock són alguns dels protagonistes d’aquestes obres, que segueixen interrogant-se sobre el misteri i l’atracció que exerceix en la nostra condició aquest “llenguatge en el qual totes les llengües acaben”, tal i com Rilke va definir la música.
Presencial. Informació pràctica sobre els cursos 2021-2022.
General: 130 €
Amb descompte*: 110 €
*Estudiants, pensionistes, desocupats/des, més grans de 65 anys, amics/gues del CCCB.
Les persones que puguin gaudir d'un descompte hauran de presentar el document que l'acrediti el primer dia del curs o enviar-lo per email.
Un cop t’hagis matriculat, registra’t al web per accedir als vídeos.
Crèdits
Multimèdia i Arxiu sonor
Ponents
L’Institut d’Humanitats es reserva el dret de canviar qualsevol aspecte particular de la programació si les circumstàncies l’hi obliguen.

